Статьи

Як опублікувати вакансію, що стане популярною

Коли у вакансії багато переглядів і мало відгуків, десь сумують, обійнявшись, керівник і ейчар.

Ми вирішили допомогти їм: з'ясували, чому деякі оголошення привертають дуже багато відгуків і як самому скласти хороший текст вакансії.

Відштовхнути пошукачів від пропозиції роботи на етапі ознайомлення з вакансією можуть негативні відгуки про компанію і нечітко прописані вимоги. Ці дві причини – найпоширеніші, і більше половини респондентів зазначили саме їх.

А ось для 41% респондентів причиною проігнорувати вакансію є наявність граматичних і/або пунктуаційних помилок в її описі. Не зазначена заробітна плата може призвести до того, що 30% пошукачів не відгукнуться на пропозицію роботи. Відсутність підтвердження того, що компанія, яка розмістила вакансію, перевірена, для 24% учасників опитування буде причиною, що втримає від зв'язків із компанією-роботодавцем.

Серед інших причин пошукачі називали: суперечливі характеристики кандидата, обмеження за віком, завищені вимоги, відсутність прописаних переваг, у той час як детально прописані всі можливі санкції. Як пошукач вибирає роботу?

Як опублікувати вакансію, що стане популярною

Пошукач дивиться вакансію так: назва — зарплата — що потрібно — яка компанія. Якщо ви отримали мало відгуків, якась складова не працює або працює не так, як ви задумали. При цьому тисячі резюме — не та мета, яку треба ставити, розміщуючи вакансію. Головне, щоб знайшовся потрібний фахівець. І чим швидше, тим краще.

Суперечності, помилки, складні звороти і завищені вимоги різко знижують кількість відгуків. Якщо конкуренти написали простіше і чіткіше сформулювали очікування, кандидат піде до них. Навіть на меншу зарплату. Щоб зрозуміти, що не так з вакансією, прочитайте її вголос. Позначте місця, в яких спотикаєтеся: розбийте складні речення, перевірте терміни.

Можливо, треба точніше сформулювати вимоги. Переконайтеся, чи всі обов'язки може виконувати один співробітник. Обтічні формулювання краще замінити конкретикою.

★ Погано

Робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається, в новому сучасному офісі на новітньому обладнанні, у згуртованому колективі професіоналів.

★ Краще

Macbook Pro в особисте користування або будь-який ноутбук до 2 500 у.о. на ваш вибір. Усе ПО для роботи встановимо самі.

У нас працюють інженери з досвідом 5-10 років. Вони — справжні професіонали і підстрахують вас на початку.

Корисно подивитися, як ті ж завдання описують конкуренти. Пошукайте схожі вакансії. Скільки пропонують за таку роботу в сферах, близьких до вашої? Чого чекають від кандидата? Оцініть список навичок і необхідний досвід. Усе це можна застосувати для своєї вакансії, щоб ваша пропозиція привернула більше пошукачів. Ще можна порадитися з фахівцями на схожій посаді зі своєї компанії.

Зв'яжіться з тими, хто відмовився, і попросіть розповісти, що збентежило в вашій пропозиції. Пошукачі можуть дати гарний зворотний зв'язок — і ви поліпшите текст.

Як опублікувати вакансію, що стане популярною

Пропозиції, в яких не пишуть про гроші, можуть отримати менше відгуків. Вакансії без згадки про роботодавця — теж. Дайте всю необхідну для прийняття рішення інформацію. Наприклад, з назви «менеджер з продажів» незрозуміло, що продавати. У вакансії «менеджер з продажу автомобілів» шанси на швидкий відгук є вищими.

Конкурувати за кандидата можна кращими умовами. Але не всі компанії можуть запропонувати гнучкий графік, високу зарплату і додаткові бонуси. Не намагайтеся згладити кути, пишіть про умови чесно. Якщо в вакансії обіцяють «роботу в дружньому колективі», пошукач може прочитати: «Більше запропонувати нема чого».

★ Погано

Робота у стабільній компанії, що динамічно розвивається.

Будемо раді бачити кандидата, націленого на результат, який вміє працювати в команді.

★ Краще

Працюємо з великими молочними комбінатами, тому замовлення є завжди і простоїв не буває.

Досвід ведення цивільних справ від 3 років.

Чому другий варіант краще: замовлення є — значить, зарплата стабільна, у пошукача вже є гарантії. Замість обтічних фраз тут конкретні вимоги із зазначенням основної сфери роботи.

Загравання і жарти в вакансії — спірний метод. Якщо за незвичайними формулюваннями немає конкретної інформації про роботу, хороші кандидати переходять до наступної пропозиції. Пишіть конкретно, з фактами і зрозумілими вимогами.

★ Погано

Кого ми шукаємо? Дисциплінованого Воїна Продажів.

Оцініть себе об'єктивно: чи дійсно Ви гідні цієї пропозиції?

★ Краще

Менеджер з продажу нерухомості.

Вимоги: освіта не нижче середньої, досвід роботи необов'язковий.

Занадто суворі вимоги, незрозумілі обов'язки й пропонована заробітна плата нижче ринкової відлякують пошукачів. Також варто уникати пасивної агресії в оголошенні. Вкладайте сенс, а не емоції. Жорсткі вимоги, які повторили тричі і виділили шрифтом, — це і є пасивна агресія. Краще пояснити, що потрібно від кандидата, і заодно докладніше розповісти про завдання, чому вимоги саме такі.

Зрозуміло, що для представників різних вікових категорій ваша вакансія може бути «запакована» по-різному, але варто пам’ятати про те, що сьогодні пошукачі доволі вимогливі у процесі пошуку роботи і мають низку критеріїв, за якими визначаються в рішенні, прийняти або відхилити пропозицію про працевлаштування. Для пошукачів важливо вже на початковому етапі визначити максимально детально, які вимоги їм висуваються і наскільки ці вимоги відповідають запропонованим можливостям.

Вакансии дня

Комментарии